Siis mää en enää kestä!

Tää koko pentujuttu jurppii nyt niin paljon! Kokoajan vaan höösätään Viiviä ja noita ipanoita. Viivi saa ruokaakin useimmin ja enemmän kuin mää!Vaikka se ei edes liiku yhtään, pissatkin se tekee aina vaan oven eteen ja sit takasin äkkiä takaisin laiskotteleen kakaroitten kanssa.
Tää meijän tarjoilija ja ovienavaaja lupaa aina, että huomenna tahdään jotain kivaa ja sit se huominen ei koskaan tule. Mun päivät menee lähinnä mököttäessä. Välillä tarjoilija antaa ruokaa, mut ei sekään oikein kunnolla enää maistu. Ja joskus se yrittää leikkiä mun kanssa, mut ei mua enää sekään kiinnosta. Välillä saatan vahingossa lähteä leikkiin mukaan, mut aika nopeesti muistan, että se vaan yrittää mielistellä mua.

Sit se puhuu et noi kakarat on mun pikkusiskoja ja veljiä. Hah! Sitä ne ei koskaan tuu oleen!Matkinu multa tän takin värinkin...

Äippä yritti keksiä mulle jotain ohjelmaa ja vei mut ja Billyn näyttelyihin eilen. No aluksi se piristikin mua, kun näki vähän muitakin otuksia, kun noita pikku natisijoita. Punoin äitille pikku koston siinä matkalla, joka toteutui juuri suunnitelmien mukaan! Aluksi olin ihan pirteä ja suostuin leikkeihin. Esitin äitille, että olen nätisti ja kun harjoteltiin juoksemista ja seisomista, toimin oikein hienosti. Mutta kun kehään päästiin niin aattelin, että nyt saa äippä koston. Päätin, että en aijo olla kiinnostunut äitin käskyistä tai pyynnöistä yhtään. Seisominen meni juuri niin kuin suunnitelinkin eli makarooniasennossa ja selkä vähän kyrmyisenä, näytin ehkä enemmän mittarimadolta kuin vesikoiralta `:). Ja juoksemisessa tikitin pikkuaskeleita pää pystyssä ja hypin sen minkä kerkesin! Tuomari tosin luuli, että mua olisi kiinnostanut äitin nakit, mutta ei kiinnostanut sitten yhtään. Olisittepa nähneet äipän ilmeen!!Hahahhahahaaaa siitäs saa!!!! Tuomarikin alkoi vähän nauraa mulle ja sanoi että mulla on ihana luonne >: D! No niinhän mulla onki! Saatiinpahan sen rellästyksen ansiosta EH ja kehän jälkeen söin kaikki äitin nakit niin ettei Billylle meinannu jäädä enää yhtään. Billy oli ERI VAK2.
Äiti osti näyttelyistä 3 lelua. Pyysin kotona Billya avuksi niin saatiin ne rikottua sillä aikaa, kun äiti hoisi taas Viiviä ja kakaroita. Jes!

Onhan ne pennut ihan kivoja vaikka niistä ei mitään iloo mulle ookkaan. Oon päässy niitä pari kertaa katsomaan, mut aika kaukaa. Viivi alkaa heti mesoo jos meen niitä katsoon liian lähelle. Mut toivottavasti ne ei oo meillä enää kauaa :o. Eihän?!

Terv. Mikke-jöröttäjä

ps. Harmi, kun lumi suli!
2126887.jpg