954791.jpg
Moi mää oon Mikke ja mulla on juoksut

954237.jpg
Moi mää oon Viivi ja mulla on myötätunto-juoksut

954799.jpg
Moi mää oon Sera ja mulla alkoi kiima

Moi mää oon Hanna ja mun eläimet haisee pahalle :)...yhteensä niin jäätäville että taju lähtee ..
Elikkä Mingon juoksut olikin odotettavissa, mutta mikä juttu tää nyt on Viiviltä jolla oli juoksut pari kk sitten,huh. No ei auttanut muu kun mennä ostaan lisää juoksuhousuja. Mingo näytti jo mielipiteensä housuista ekana yönä kun oli syönyt molempien housuista lukot :S.

Muuten meillä menee ihan hyvin :D. Harmittaa kun Mingon TOKOilut jää nyt väliin. Puhuin alustavasti open kanssa että kun miken juoksut alkaa niin tulen Viivin kanssa reeneihin, mutta...Nyt menen siis ilman koiria.

Sera on saanut 2 ensimmäistä kenkää etusiinsa. Kenkutus ei mennyt ihan ongelmitta vaikka Sera rauhoitettiin toimituksen ajaksi. Neiti meinaan kerkesi potkaisemaan etupolvellaan kengittäjää selkään :(. No onneksi mitään kauhean pahaa jälkeä ei tullut ja saatiin tapeltua kengät neidin kavioihin. Itse naulauksesta Sera ei sanonut mitään, mutta koskaan se ei ole rakastanut sitä, kun sen pitää pitää jalkaa väkisin ylhäällä. Noh, ei auta kun reenata.. Seuraavalla kerralla laitetaan sitten jo koko kierros kenkiä.